НСФ-2

АвторСообщение



Церковь: Православие
ссылка на сообщение  Отправлено: 13.11.09 15:01. Заголовок: Женщина епископ


Разведенная 51-летняя мать четырех дочерей М.Кессманн была избрана главой Евангелическо-лютеранской церкви в Германии, объединяющей более 20 лютеранских и реформатских Церквей, на Синоде 28 октября.

Спасибо: 0 
Профиль
Ответов - 21 , стр: 1 2 All [только новые]





ссылка на сообщение  Отправлено: 13.11.09 20:26. Заголовок: да, пусть служит! че..


да, пусть служит! чего уж тут, раз избрали? только меня вот интересует, а когда у нее месячные, в алтарь как она заходит и выходит ли в прокладках- да не будет! думаю, что Господь Наш - покарает ее, нужно только сидеть и ждать- это обязательно случится. или по иудостарообрядческой традиции - нужно подставить свою ланиту НЕ БЛИЖНЕМУ своему - и тогда - не случится.

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 14.11.09 08:29. Заголовок: сорри- надо уточнить..


сорри- надо уточнить - почему я это сказал- как две кровь и Кровь - выносят из Алтаря? КАК? Вот сижу и жду- если наша Церковь истинна - будет разорение сатанисто-демонистам.

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 14.11.09 13:24. Заголовок: У лютеран нет алтаря..


У лютеран нет алтаря. Да и какое нам дело до них?

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 15.11.09 20:43. Заголовок: Она не первая. Швед..



Она не первая. Шведская лесбиянка Эва Брунне избрана епископом Стокгольмской епархии и сменила ушедшую этой осненью на пенсию другую епискпку - Каролину Крук.


Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 15.11.09 22:34. Заголовок: Непонятно, кто ходит..


Непонятно, кто ходит к ним на "службы"? Лучше в цирк или зоопарк. Все веселее. Бедные, бедные люди...

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 19.11.09 20:09. Заголовок: нет, все таки я очен..


нет, все таки я очень обеспокоен- ну хорошо, но причастие у них же есть? пусть с маленькой буквы, но есть? если есть- то меня интересует две крови- та, что вино, и та, что при ней...и к тому же- Литургия- это Святое, нет ни движения без пользы для души и тела, так вот- какое правило для ношения прокладок, прости Господи! Бьюсь об заклад- что как нельзя нашему иерею оружие свое духовное одеть и разоблачиться, так и там есть разница с прокладками... наверное, напишу для начала лютеранам- хочу узнать.

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 27.11.09 00:52. Заголовок: Как бы каждый по вер..


Как бы каждый по вере и по совести своей ни оценивал сей факт поставления во епископы и во священство вообще женщин, от этого сей факт не перестает быть фактом мiра сего, во-первых.

И, во-вторых, сей факт самим наличием своим вновь ставит перед толкователями и исповедниками учения Христова (2 Ин. 1,9-10) весьма существенные вопросы, которые, пожалуй, вкратце (за неимением под рукою более краткого и лучшего) можно описать, используя следующий текст:

 цитата:
Вопрос о женском священстве первыми подняли протестанты. И это закономерно. Как известно, еще Мартин Лютер выдвинул идею о священстве всех верующих. Деление на священников и мирян было отвергнуто. Если задуматься, это открывало дорогу к алтарю и женщинам. Первые пасторы-женщины появились уже в XIX веке. Либеральные протестантские богословы нашли основания для этого новшества. Во времена Христа и ранней церкви общество жило по патриархальным законам, согласно которым женщины играли подчиненную роль. Иисус бросил им вызов (вспомним о роли женщин в его окружении), но Церковь в конечном счете к ним вернулась. Однако сегодня их общепринятыми никак не назовешь. Нельзя переносить относительные культурные установления на сущностные религиозные вещи.

Нет, возражают консерваторы, различие между мужчинами и женщинами имеет сущностный характер, то есть речь идет не только о физических, но и метафизических вещах. ...мужчины ничем не лучше женщин. И те и другие равно могут быть святыми. Но они призваны служить церкви по-разному.

У католиков и православных победа осталась за консерваторами. И это понятно. В обеих церквах большую роль играет Предание, а отцы Церкви однозначно высказались против женского священства. На западе это среди прочих утверждал сам блаженный Августин, на востоке – не менее авторитетный Иоанн Златоуст.

У протестантов дело обстоит иначе. Они отвергли Предание, сохранив лишь авторитет Писания, где и нашли подтверждение реформаторским идеям. Мартин Лютер основал свою идею о священстве всех верующих именно на Новом Завете...

Борис Фаликов. Не ищите женщину. В РПЦ МП женское священство рассматривается как такая же страшная угроза вере, как благословение однополых браков и аборты. см.: http://www.portal-credo.ru/site/?act=news&id=74575&cf=


По существу ведь самими этими фактами поставлен вопрос о том, чему православный христианин должен отдавать первенство: учению Самого Исуса Христа - Господа Бога и Спаса нашего, пришедшего во плоти Сына Человеческого, или толкованию учения сего теми или иными человеками, прославленными и почитаемыми в соответствующих церквах в мiре сем в качестве святых апостолов, отцев и учителей своих?
и возможно ли, что толкование учения Христова человеками искажает и подменяет самое учение Христово?
а ежели возможно, ибо даже самые прославленные во святых апостолы, отцы и учители из числа человеков все же от прославления сего не перестали быть человеками только, но отнюдь еще не обожены всецело и тем более не обожествлены, к тому же и между сими апостолами, отцами и учителями есть те или иные противоречия в толковании ими учения Христова, а принцип "согласия отцев" по сути есть тот же самый "принцип большинства при подаче и подсчете голосов"; так вот ежели открывается, что те или иные из человеков, прославленные и почитаемые в качестве святых апостолов, отцев и учителей, искажают и подменяют учение Христово, то как поступать в таких случаях: следовать учению Христову и пребывать в слове, сказанном Им, либо следовать толкованию апостолов, учителей и отцев сих, руководствуясь принципом "согласия отцев"?

И вопросы сии, как и вопросы о священниках из числа женщин, отнюдь не праздны такожде и для строверцев, ибо и в среде некоторых согласий уже имеют место быть женщины-наставники староверческих общин.

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 27.11.09 00:54. Заголовок: Фома пишет: Разведе..


Фома пишет:

 цитата:
Разведенная 51-летняя мать четырех дочерей М.Кессманн была избрана главой Евангелическо-лютеранской церкви в Германии, объединяющей более 20 лютеранских и реформатских Церквей, на Синоде 28 октября.


Поздравление от митрополии было? Дайте ссылочку плиз!

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 27.11.09 09:04. Заголовок: Кстати, для 51-летне..


Кстати, для 51-летней немки, она очень даже симпатичная. Я думаю, она будет пользоваться успехом. Явно не просто так выбрали.
А по поводу женского священства... Вы много сказали, Владимир, но и апостол кое-что тоже изрек: "Жены в церкви да молчат и да не учат"

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 27.11.09 09:42. Заголовок: Феодор Емельяненко п..


Феодор Емельяненко пишет:

 цитата:
Кстати, для 51-летней немки, она очень даже симпатичная.



Фу!

Спасибо: 0 
Профиль



Церковь: Православие
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.11.09 09:47. Заголовок: да именно ничего и к..


да именно ничего и косметики минимум

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 27.11.09 09:48. Заголовок: Фома пишет: да имен..


Фома пишет:

 цитата:
да именно ничего и косметики минимум


...и жабо на отлёте...(В.Ерофеев)

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 27.11.09 14:13. Заголовок: Уважаемый Феодор Еме..


Уважаемый Феодор Емельяненко, сей же ап.Павел, именуемый первоверховным божественным апостолом, такожде изрек и следующее:

 цитата:
Верно слово: аще кто епископства хощет, добра дела желает. Подобает убо епископу быти непорочну, единыя жены мужу, трезвену, целомудру, (благоговейну,) честну, страннолюбиву, учителну, не пиянице, не бийце, не сварливу, не мшелоимцу, но кротку, (не завистливу,) не сребролюбцу, свой дом добре правящу, чада имущу в послушании со всякою чистотою: аще же кто своего дому не умеет правити, како о Церкви Божией прилежати возможет? не новокрещенну, да не разгордевся в суд впадет диаволь. Подобает же ему и свидетелство добро имети от внешних, да не в поношение впадет и в сеть неприязнену.
1 Тим. 3,1-7.

Темже убо, братие, стойте и держите предания, имже научистеся или словом, или посланием нашим.
2 Фес. 2,15.

Но и аще мы, или ангел с небесе благовестит вам паче, еже благовестихом вам, анафема да будет. Якоже предрекохом, и ныне паки глаголю: аще кто вам благовестит паче, еже приясте, анафема да будет.
Гал. 1,8-9.



И что: все архиереи-монахи, а такожде и постановления Вселенских соборов и сами отцы сих Вселенских соборов, и все святые и вселенские учители Церкви с тех пор под анафемой или нет?

Но ведомы ли Вам либо еще кому от Писания слова, сказанные Самим Исусом Христом о епископах и ином священстве в Церкви Его, а такожде и устанавливающие требования к ним и критерии их поставления?

Однако сказано Им Самим мiру и человекам:

 цитата:
аминь, аминь глаголю вам: аще кто слово Мое соблюдет, смерти не имать видети во веки.
Ин. 8,51.

овцы Моя гласа Моего слушают, и Аз знаю их, и по Мне грядут: и Аз живот вечный дам им, и не погибнут во веки, и не восхитит их никтоже от руки Моея: Отец Мой, иже даде Мне, болий всех есть, и никтоже может восхитити их от руки Отца Моего: Аз и Отец едино есма.
Ин. 10,27-30.

отметаяйся Мене и не приемляй глагол Моих имать судящаго ему: слово, еже глаголах, то судит ему в последний день: яко Аз от Себе не глаголах, но пославый Мя Отец, той Мне заповедь даде, что реку и что возглаголю.
Ин. 12,48-49.



Спасибо: 0 
Профиль
и.о.




Фото:
ссылка на сообщение  Отправлено: 27.11.09 14:36. Заголовок: проказник пишет: а ..


проказник пишет:

 цитата:
а когда у нее месячные, в алтарь как она заходит и выходит ли в прокладках- да не будет!

в таком возрасте это уже не проблема.

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 27.11.09 19:19. Заголовок: Владимир, к чему это..


Владимир, к чему это Вы? Какова мысль, содержащаяся в Вашей тираде?

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 27.11.09 19:51. Заголовок: Уважаемый Феодор Еме..


Уважаемый Феодор Емельяненко, Вами написано:

 цитата:
Вы много сказали, Владимир, но и апостол кое-что тоже изрек: "Жены в церкви да молчат и да не учат"


Вот Вам и отвечено было именно тем, что Вы же назвали "тирадой".

Только "тирада" сия отнюдь не о женщинах-священниках, хотя и по поводу священников из числа женщин, сказана мною о весьма показательном примере отношения св. отцев и учителей церкви христианской, а такожде и отцев Соборов Вселенских к тому, что изречено апостолом сим.

Выводы же о том, надобно ли Вам лично каким-либо образом осмыслить сказанное мною или нет, Христа ради, соделайте сами, либо не делайте, согласно воле Вашей и Божией, но не моей.


Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 27.11.09 23:00. Заголовок: А теперь для всякого..


А теперь для всякого, ищущего обрести истину и пребыть в истине, приведу лишь некоторые из многочисленных свидетельств от Писания о сути учения Павла, именуемого первоверховным божественном апостолом, о священстве в церкви Христовой, подлежащего устроению по образу и по подобию священства левитов, и о составе священства сего, а такожде о подчинении жен мужам и о запрещении женам служить и учить кого-либо в церкви.

 цитата:
И ныне, израилю, послушай оправданий и судов, елика аз учу вас днесь делати, да поживете и умножитеся, и вшедше наследите землю, юже Господь Бог отец ваших дает вам в наследие: да не приложите к словеси, еже аз заповедаю вам, ниже да отимете от него: сохраните заповеди Господа Бога нашего, елика аз заповедаю вам днесь. …видите, показах вам оправдания и суды, якоже заповеда мне Господь Бог мой сотворити сице на земли, в нюже вы идете тамо, наследити ю: и сохраните, и сотворите, яко сия премудрость ваша и смышление пред всеми языки, елицы аще услышат вся оправдания сия и рекут: се, людие премудрии и уметелны: язык великий сей… Вонми себе и снабди душу твою зело, и не забуди всех словес, яже видеста очи твои, и да не отступят от сердца твоего вся дни живота твоего: и да наставиши сыны твоя и сыны сынов твоих…
Втор. 4,1-9.

Племени же левиину не даде моисей наследия: понеже сам Господь Бог израилев наследие его есть, якоже глагола им.
Нав. 13,33.

И рече моисей к сонму: сие есть слово, еже завеща Господь сотворити. И приведе моисей аарона и сыны его и измы я водою: и облече его в срачицу, и опояса его поясом, и облече его в исподнюю ризу, и возвлече нань верхнюю ризу: и опояса его по устроению ефуда, и стисне его им: и возложи нань слово, и возложи на слово явление и истину: и возложи увясло на главу его, и возложи на увясло против лица его дщицу златую освященную святую, якоже повеле Господь моисею. И взя моисей от елеа помазания, и воскропи от него на олтарь седмижды, и помаза олтарь и освяти его и вся сосуды его, и умывалницу и стояло ея, и освяти я, и помаза скинию и вся сосуды ея, и освяти ю, и возлия моисей от елеа помазания на главу аароню, и помаза его, и освяти его. И приведе моисей сыны аарони, и облече я в срачицы, и опояса я поясы, и возложи на ня клобуки, якоже повеле Господь моисею.
Лев. 8,4-13.

И рече моисей ко аарону и елеазару и ифамару, сыном его оставшымся… елей бо помазания, иже от Господа, на вас есть… И рече Господь ко аарону, глаголя: вина и сикера не пийте, ты и сынове твои с тобою, егда входите в скинию свидения, или приступающым вам ко олтарю, да не умрете: (и будет сие) законно вечно в роды вашя: отлучити между вещми святыми и между сквернавыми, и между нечистыми и между чистыми, и устроити сыном израилевым вся законная, яже глагола Господь к ним рукою моисеовою.
Лев. 10,6-11.

И рече Господь к моисею, глаголя: сей дар аарону и сыном его, егоже принесут Господу в день, в оньже аще помажеши его: …жертву в воню благовония Господу: жрец помазанный, иже вместо его от сынов его, да сотворит ю: законно вечно, все да совершится… И рече Господь Бог моисею, глаголя: рцы аарону и сыном его, глаголя: …жрец приносяй ю да снест ю: в месте святе да снестся, в притворе скинии свидения: …всяк мужеск пол в жерцех да снест ю: святая (бо) святых суть Господу.
Лев. 6,19-29.

И сей закон овна иже о преступлении: святая святых суть: …всяк мужеск пол от жрец да снест я, на месте святе да снедят я: святая святых суть.
Лев. 7,1-6.

И левию рече: дадите левию явленная его, и истину его мужу преподобну, егоже искусиша искушением, укориша его у воды пререкания: глаголяй отцу своему и матери своей: не видех тебе: и братии своея не позна, и сынов своих не уведе: сохрани словеса твоя и завет твой соблюде: явят оправдания твоя иакову и закон твой израилю: возложат фимиам во гневе твоем всегда на олтарь твой: благослови, Господи, крепость его и дела руку его приими: порази чресла воставших на него врагов его, и ненавидящии его да не востанут.
Втор. 33,8-11.


Но написано такожде:

 цитата:
Сиона ради не умолчу и Иерусалима ради не попущу, дондеже изыдет яко свет правда Моя, и спасение Мое яко светило разжжется. И узрят языцы правду твою, и царие славу твою, и прозовут тя именем новым, имже Господь наименует е. И будеши венец доброты в руце Господни и диадима царствия в руце Бога твоего: Се бо, Господь слышано сотвори до последних земли: рцыте дщери сионове: се, спаситель твой грядет, имеяй с собою мзду и дело свое пред лицем своим. И прозовет я люди святы, избавлены Господем: ты же прозовешися взыскан град и не оставлен.
[Трито-]Ис. 62,1-12.

и гряду собрати вся народы и языки, и приидут и узрят славу Мою: и оставлю на них знамение, и послю от них спасеных во языки, во фарсис и в фуд, и в луд и в мосох, и в фовель и во елладу, и во островы дальния, иже не слышаша имене Моего, ниже видеша славу Мою: и возвестят славу Мою во языцех, и приведут братию вашу от всех язык дар Господеви, с коньми и колесницами и с носилами мсков, под сеньми во святый град Иерусалим, рече Господь, аки бы принесли сынове израилевы жертвы своя Мне со псалмы в дом Господень: и от тех поиму себе жерцы и левиты, рече Господь.
[Трито-]Ис. 66,18-21.


Потому и изречено Павлом, именуемым первоверховным божественным апостолом:

 цитата:
Братие, благоволение убо моего сердца и молитва, яже к Богу по израили, есть во спасение (Рим. 10,1), ихже всыновление и слава, и завети и законоположение, и служение и обетования (Рим. 9,4).

Аще ли начаток свят, то и примешение: и аще корень свят, то и ветви. Аще ли некия от ветвей отломишася, ты же, дивия маслина сый, прицепился еси в них, и причастник корене и масти маслинныя сотворился еси, не хвалися на ветви: аще ли же хвалишися, не ты корень носиши, но корень тебе… Виждь убо благость и непощадение Божие: на отпадших убо непощадение, а на тебе благость Божия, аще пребудеши в благости: аще ли же ни, то и ты отсечен будеши. И они же, аще не пребудут в неверствии, прицепятся: силен бо есть Бог паки прицепити их. Аще бо ты от естественныя отсечен дивия маслины, и чрез естество прицепился еси к добрей маслине: кольми паче сии, иже по естеству, прицепятся своей маслине? Не бо хощу вас не ведети тайны сея, братие, да не будете о себе мудри, яко ослепление от части израилеви бысть, дондеже исполнение языков внидет, и тако весь израиль спасется, якоже есть писано: приидет от сиона избавляяй, и отвратит нечестие от иакова: и сей им от мене завет, егда отиму грехи их. По благовествованию убо, врази вас ради: по избранию же, возлюблени отец ради. Нераскаянна бо дарования и звание Божие. Якоже бо и вы иногда противистеся Богови, ныне же помиловани бысте сих противлением: такожде и сии ныне противишася вашей милости, да и тии помиловани будут.
Рим. 11,16-31.

Сего ради оставих тя в крите, да недокончанная исправиши и устроиши по всем градом пресвитеры, якоже тебе аз повелех: аще кто есть непорочен, единыя жены муж, чада имый верна, не во укорении блуда, или непокорива. Подобает бо епископу без порока быти, якоже Божию строителю: не себе угождающу, (не дерзу, не напрасливу,) не гневливу, не пиянице, не биице, не скверностяжательну, но страннолюбиву, благолюбцу, целомудренну, праведну, преподобну, воздержателну, держащемуся вернаго словесе по учению, да силен будет и утешати во здравем учении, и противящыяся обличати.
Тит. 1,5-9.

Верно слово: аще кто епископства хощет, добра дела желает. Подобает убо епископу быти непорочну, единыя жены мужу, трезвену, целомудру, (благоговейну,) честну, страннолюбиву, учителну, не пиянице, не бийце, не сварливу, не мшелоимцу, но кротку, (не завистливу,) не сребролюбцу, свой дом добре правящу, чада имущу в послушании со всякою чистотою: аще же кто своего дому не умеет правити, како о Церкви Божией прилежати возможет? не новокрещенну, да не разгордевся в суд впадет диаволь. Подобает же ему и свидетелство добро имети от внешних, да не в поношение впадет и в сеть неприязнену. Диаконом такожде чистым, не двоязычным, не вину многу внимающым, не скверностяжателным, имущым таинство веры в чистей совести. И сии убо да искушаются прежде, потом же да служат, непорочни суще. Женам такожде чистым, не клеветивым, (не навадницам,) трезвенным, верным во всем. Диакони да бывают единыя жены мужие, чада добре правяще и своя домы
1 Тим. 3,1-12.

Жены вашя в церквах да молчат: не повелеся бо им глаголати, но повиноватися, якоже и закон глаголет. Аще ли чесому научитися хотят, в дому своих мужей да вопрошают: срамно бо есть жене в Церкви глаголати. Или от вас слово Божие изыде? Или вас единых достиже?
1 Кор. 14,34-36.

Хощу убо, да молитвы творят мужие на всяцем месте, воздеюще преподобныя руки без гнева и размышления: такожде и жены во украшении лепотнем, со стыдением и целомудрием да украшают себе не в плетениих, ни златом, или бисерми, или ризами многоценными, но, еже подобает женам обещавающымся благочестию, делы благими. Жена в безмолвии да учится со всяким покорением: жене же учити не повелеваю, ниже владети мужем, но быти в безмолвии. Адам бо прежде создан бысть, потом же ева: и адам не прельстися, жена же прельстившися, в преступлении бысть.
1 Тим. 2,8-14.

Темже убо, братие, стойте и держите предания, имже научистеся или словом, или посланием нашим.
2 Фес. 2,15.

Но и аще мы, или ангел с небесе благовестит вам паче, еже благовестихом вам, анафема да будет. Якоже предрекохом, и ныне паки глаголю: аще кто вам благовестит паче, еже приясте, анафема да будет.
Гал. 1,8-9.


Однако написано:

 цитата:
И призва Господь Бог адама и рече ему: адаме, где еси? И рече ему: глас слышах тебе ходяща в раи, и убояхся, яко наг есмь, и скрыхся. И рече ему Бог: кто возвести тебе, яко наг еси, аще не бы от древа, егоже заповедах тебе сего единаго не ясти, от него ял еси? И рече адам: жена, юже дал еси со мною, та ми даде от древа, и ядох. И рече Господь Бог жене: что сие сотворила еси? И рече жена: змий прельсти мя, и ядох. И рече Господь Бог змию: яко сотворил еси сие, проклят ты от всех скотов и от всех зверей земных: на персех твоих и чреве ходити будеши, и землю снеси вся дни живота твоего: И вражду положу между тобою и между женою, и между семенем твоим и между семенем тоя… И жене рече: умножая умножу печали твоя и воздыхания твоя: в болезнех родиши чада, и к мужу твоему обращение твое, и той тобою обладати будет.
Быт. 3,9-16.

Творяй грех от диавола есть, яко исперва диавол согрешает. Сего ради явися Сын Божий да разрушит дела диаволя.
1 Ин. 3,8.

Аще исповедаем грехи нашя, верен есть и праведен да оставит нам грехи нашя и очестит нас от всякия неправды.
1 Ин. 1,9.

И весте, яко Он явися, да грехи нашя возмет, и греха в Нем несть. Всяк, иже в Нем пребывает, не согрешает: всяк согрешаяй не виде Его, ни позна Его. Чадца, никтоже да льстит вас. Творяй правду праведник есть, якоже Он праведен есть.
1 Ин. 3,5-7.

и Той очищение есть о гресех наших, не о наших же точию, но и о всего мiра …а иже аще соблюдает слово Его, поистинне в сем любы Божия совершенна есть: о сем разумеем, яко в Нем есмы …яко оставляются вам греси имене Его ради. Пишу вам, отцы, яко познасте безначалнаго. Пишу вам, юноши, яко победисте лукаваго. Пишу вам, дети, яко познасте Отца. Писах вам, отцы, яко познасте исконнаго: писах вам, юноши, яко крепцы есте, и слово Божие в вас пребывает, и победисте лукаваго.
1 Ин. 2,2-14.

Возлюбленнии, ныне чада Божия есмы, и не у явися, что будем: вемы же, яко, егда явится, подобни Ему будем, ибо узрим Его, якоже есть. И всяк имеяй надежду сию нань, очищает себе, якоже Он чист есть.
1 Ин. 3,2-4.

Еже бе исперва, еже слышахом, еже видехом очима нашима, еже узрехом, и руки нашя осязаша, о Словеси животнем: и живот явися, и видехом, и свидетелствуем, и возвещаем вам живот вечный, иже бе у Отца и явися нам: еже видехом и слышахом, поведаем вам, да и вы общение имате с нами: общение же наше со Отцем и с Сыном его Исусом Христом. И сия пишем вам, да радость ваша будет исполнена.
1 Ин. 1,1-4.

Блюдите себе, да не погубите яже деласте добрая, но да мзду совершенну восприимете. Всяк преступаяй и не пребываяй во учении Христове, Бога не имать: пребываяй же во учении Христове, сей и Отца и Сына имать. Аще кто приходит к вам, и сего учения не приносит, не приемлите его в дом, и радоватися ему не глаголите. Глаголяи бо ему радоватися, сообщается делом его злым.
2 Ин. 1,8-11.



Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 01.12.09 06:50. Заголовок: Опусы Василия Владим..


Опусы Василия Владимирова мало кто читает в силу их пространности и тяжеловесности. А между тем оказалось довольно любопытно. Человек, по сути, проповедует гностицизм. Не дотягивает, конечно, до ариософии, но определенное влияние сиверсовщины чувствуется. Одно это чего стоит:
Василиев Владимир пишет:

 цитата:
Но по учению сему, записанному и проповеданному Павлом, Исус Христос отнюдь не есть Бог-Сын-Слово, пришедший во плоти Сына Человеческого, ибо по учению иудейскому быть не может Богом, пришедшим во плоти Сына Человеческого и воочию явившим Себя человекам и мiру, ибо и после Боговоплощения Его, смерти на кресте, Воскресения, явления апостолам и Вознесения, Павел учит и назидает, что «Бога», «Воскресившего Христа» «первенцем из умерших», «Который (Бог, а не Господь Христос) воскресит и нас силою Своею», «никто никогда не видел и видеть не может».

И Павел, именуемый первоверховным божественным апостолом, ведь не просто учит словом и посланиями своими учению этому иудейскому, и назидает всех, именующих себя християнами, словом и посланиями своими в учении этом, но предает анафеме всякого, включая и Ангелов с неба, а не только уверовавших во имя Исуса Христа человеков, кто учит и назидает иначе, чем учит и назидает сам Павел или словом, или посланием своим.


Только это не имеет отношения к традиции староверия. Настоящего, а не инглинговского. Да и просто неубедительно, ибо в рассуждениях нарушается логика.
Василиев Владимир пишет:

 цитата:
Также напомню и о том, что всякому, принявшему Исуса Христа, верующему во имя Его и рожденному свыше от воды и Духа, пребывающему в слове, сказанном Им, и соблюдающему заповеди Его, дана власть быть чадом Божиим (Ин. 1,12, Ин. 3,5-8 и далее по тексту Евангелия от Иоанна). И в этом нет различия между мужчиною и женщиною, ибо такового различия чад Божиих Самим Богом-Сыном-Словом, пришедшим во плоти Сына Человеческого, не установлено, но все они (и мужчины, и женщины по плоти своей) в равной мере есть дети и друзья Его, а не рабы друг другу или Богу. Ибо и грех прородительский, и всякий иной грех рождением от воды и Духа и православным исповеданием веры во имя Его оставляется им без различия того, мужчины они или женщины, а в Царствии Божием (кое ведь и внутри вас есть), как свидетельствовано Евангелием, не женятся и не выходят замуж, ибо Царствие Божие не от мiра сего, как и все православные християне – не от мiра сего, хотя и живут, и будут жить в мiре сем до того момента, пока Агнец не поразит на земле и не бросит в озеро огненное дракона, именуемого сатаною и диаволом, и зверя, и передавших ему власть царей земных с воинствами их, и пока Бог после сего не сотворит все новое, в том числе и новую землю, и небеса новые, а «моря не будет» (морем или водами многими в Откровении ведь нарицается, прежде всего, совкупность всех народов и языков, колен и племен, на которых сидит блудница великая и которые поклонятся зверю и образу его).

Сам пищет о том, что християне живут в мире сем, мире падшем, но не учитывает этого обстоятельства. И оставление грехов при крещении не делает нас само по-себе в дальнейшем безгрешными. Потенциально предоставляет такую возможность, да, но не более того. Мир cей - не мир победы, но мир войны. А до демобилизации чины сохраняются, субординация и устав действует. Не иудейский закон, конечно, но все же. Отсюда и подчиненное положение женщины, обусловленное объективными обстоятельствами. Конечно, можно сказать, что мы призваны преодолеть объективные обстоятельства, но если Вы прыгните с крыши дома в надежде воспарить, преодолев естественную силу земного притяжения, то просто-напросто погибните. И отпевать Вас не будут, как самоубийцу, того, кто восстал против Бога. Не надо путать потенцию с данностью.

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 02.12.09 02:25. Заголовок: Уважаемый Феодор Еме..


Уважаемый Феодор Емельяненко, поскольку для Вас и иже с Вами значимо слово, сказанное Самим Богом-Сыном-Словом, пришедшим во плоти Сына Человеческого, постольку Вы, надеюсь, дадите себе труд уразуметь и вместить далее приводимые мною (не столько в качестве ответа на сообщение Ваше, сколько в качестве дополнения к сообщениям Василиева Владимира, похоже забаненного администрацией НСФ, ибо имени его уже нет в списке участников), сказанные Самим Исусом Христом и любимым учеником Его – св. ап. и ев. Иоанном Богословом:

 цитата:
Они от мiра суть: сего ради от мiра глаголют, и мiр тех послушает. Мы от Бога есмы: иже знает Бога, послушает нас, и иже несть от Бога, не послушает нас. О сем познаваем Духа истины и духа лестча. Возлюбленнии, возлюбим друг друга, яко любы от Бога есть, и всяк любяй от Бога рожден есть, и знает Бога: а не любяй не позна Бога, яко Бог любы есть. О сем явися любы Божия в нас, яко Сына Своего Единороднаго посла Бог в мiр, да живи будем Им… Аще друг друга любим, Бог в нас пребывает, и любы Его совершенна есть в нас. О сем разумеем, яко в Нем пребываем, и Той в нас, яко от Духа Своего дал есть нам. И мы видехом и свидетелствуем, яко Отец посла Сына Спасителя мiру.
1 Ин. 4,5-14.

аще кто Мне служит, Мне да последствует.
Ин. 12,26.

Глаголяй, в Нем пребывати, должен есть, якоже Он ходил есть, и сей такожде да ходит.
1 Ин. 2,6.

Прежде же праздника пасхи, ведый Исус, яко прииде Ему час, да прейдет от мiра сего ко Отцу, возлюбль Cвоя сущыя в мiре, до конца возлюби их. И вечери бывшей, диаволу уже вложившу в сердце иуде симонову искариотскому, да его предаст, ведый Исус, яко вся даде Ему Отец в руце, и яко от Бога изыде и к Богу грядет: воста от вечери и положи ризы, и приемь лентион, препоясася: потом влия воду во умывалницу и начат умывати ноги учеником и отирати лентием, имже бе препоясан. Прииде же к симону петру, и глагола ему той: Господи, Ты ли мои умыеши нозе? Отвеща Исус и рече ему: еже Аз творю, ты не веси ныне, уразумееши же по сих… Егда же умы ноги их, прият ризы Своя, возлег паки, рече им: весте ли, что сотворих вам? Вы глашаете Мя Учителя и Господа, и добре глаголете: есмь бо. Аще убо Аз умых ваши нозе, Господь и Учитель, и вы должни есте друг другу умывати нозе: образ бо дах вам, да, якоже Аз сотворих вам, и вы творите. Аминь, аминь глаголю вам: несть раб болий господа своего, ни посланник болий пославшаго его. Аще сия весте, блажени есте, аще творите я.
Ин. 13,1-17.

Сия есть заповедь Моя, да любите друг друга, якоже возлюбих вы… Вы друзи Мои есте, аще творите, елика Аз заповедаю вам: не ктому вас глаголю рабы, яко раб не весть, что творит господь его: вас же рекох други, яко вся, яже слышах от Отца Моего, сказах вам. Не вы Мене избрасте, но Аз избрах вас и положих вас, да вы идете и плод принесете, и плод ваш пребудет, да, егоже аще просите от Отца во имя Мое, даст вам. Сия заповедаю вам, да любите друг друга… Поминайте слово, еже Аз рех вам: несть раб болий господа своего.
Ин. 15,12-20.

О сем совершается любы с нами, да дерзновение имамы в день судный, зане, якоже Он есть, и мы есмы в мiре сем. Страха несть в любви, но совершенна любы вон изгоняет страх, яко страх муку имать: бояйся же не совершися в любви.
1 Ин. 4,17-18.

И сия есть любы, да ходим по заповедем его. Сия есть заповедь, якоже слышасте исперва, да в ней ходите: зане мнози лестцы внидоша в мир, не исповедающе Исуса Христа пришедша во Плоти, сей есть льстец и антихрист. Всяк преступаяй и не пребываяй во учении Христове, Бога не имать: пребываяй же во учении Христове, сей и Отца и Сына имать.
2 Ин. 1,5-9.

аще вы пребудете во словеси Моем, воистинну ученицы Мои будете и уразумеете истину, и истина свободит вы.
Ин. 8,32.

Всяк веруяй, яко Исус есть Христос, от Бога рожден есть: и всяк любяй Рождшаго любит и Рожденнаго от Него… Яко всяк рожденный от Бога побеждает мiр: и сия есть победа, победившая мiр, вера наша.
1 Ин. 5,1-4.

но вы не веруете, несте бо от овец Моих, якоже рех вам: овцы Моя гласа Моего слушают, и Аз знаю их, и по Мне грядут: и Аз живот вечный дам им, и не погибнут во веки, и не восхитит их никтоже от руки Моея: Отец Мой, иже даде Мне, болий всех есть, и никтоже может восхитити их от руки Отца Моего: Аз и Отец едино есма.
Ин. 10,26-30.

И рече Исус: на суд Аз в мiр сей приидох, да невидящии видят, и видящии слепи будут. И слышаша от фарисей сия сущии с Ним и реша Ему: еда и мы слепи есмы; рече им Исус: аще бысте слепи были, не бысте имели греха: ныне же глаголете, яко видим, грех убо ваш пребывает.
Ин. 9,39-41.

вы мните в них [в Писаниях] имети живот вечный… И не хощете приити ко Мне, да живот имате.
Ин. 5,39-40.

И рече им: вы от нижних есте, Аз от вышних есмь: вы от мiра сего есте, Аз несмь от мiра сего: рех убо вам, яко умрете во гресех ваших: аще бо не имете веры, яко Аз есмь, умрете во гресех ваших.
Ин. 8,23-24.

и аще кто услышит глаголы Моя и не верует, Аз не сужду ему: …не приемляй глагол Моих имать судящаго ему: слово, еже глаголах, то судит ему в последний день.
Ин. 12,47-48.

Аще не бых пришел и глаголал им, греха не быша имели: ныне же вины не имут о гресе своем.
Ин. 15,22.



Спасибо: 0 
Профиль
администратор




Церковь: РПСЦ (непоминающая)
ссылка на сообщение  Отправлено: 02.12.09 12:35. Заголовок: Я думаю, что форум х..


Я думаю, что форум хоть и независимый, но всё-таки старообрядческий, и инвективы в отношении апостола Павла (и других почитаемых дораскольной церковью святых) будут пресекаться. Так и передайте Василиеву Владимиру.

Спасибо: 0 
Профиль



ссылка на сообщение  Отправлено: 02.12.09 22:05. Заголовок: Хоть раз встали на..


Хоть раз встали на защиту святых ,а не марксизма, троцкизма, сталинизма , падших женщин , падших до матершины участников форума и прочая таковыя.
Но вот то , что Felix пишет:

 цитата:

Я думаю, что форум хоть и независимый, но всё-таки старообрядческий,


говорить преждевременно, хоть и грустно конечно. Скорее антистарообрядческая страничка на "компромат.ру" .
Не обижайтесь и простите Христа ради. С поклоном , Варвара.



Спасибо: 0 
Профиль
Ответов - 21 , стр: 1 2 All [только новые]
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  3 час. Хитов сегодня: 0
Права: смайлы да, картинки да, шрифты нет, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет