НСФ-2

АвторСообщение



ссылка на сообщение  Отправлено: 03.12.09 00:41. Заголовок: Павел, именуемый пер..


Павел, именуемый первоверховным божественным апостолом, пишет:

 цитата:
не повелеся бо им глаголати, но повиноватися, якоже и закон глаголет.
1 Кор. 14,34

Елицы бо беззаконно согрешиша, беззаконно и погибнут: и елицы в законе согрешиша, законом суд приимут. Не слышателие бо закона праведни пред Богом, но творцы закона, (сии) оправдятся… Иже являют дело законное написано в сердцах своих, спослушествующеи им совести, и между собою помыслом осуждающым или отвещающым, в день, егда судит Бог тайная человеком, по благовестию моему, Исусом Христом… Обрезание бо пользует, аще закон твориши. аще же закона преступник еси, обрезание твое необрезание бысть. Аще убо необрезание оправдание закона сохранит, не необрезание ли его во обрезание вменится, и осудит еже от естества необрезание, закон совершающее, тебе, иже писанием и обрезанием еси преступник закона. Не бо иже яве, иудей есть, ни еже яве во плоти, обрезание, но иже в тайне иудей, и обрезание сердца Духом, (а) не писанием: емуже похвала не от человек, но от Бога.
Рим. 2,12-29.

Темже поминайте, яко вы, иже иногда языцы во плоти, глаголемии необрезание…, яко бесте во время оно без Христа, отчуждени жития израилева и чужди от завет обетования…: ныне же о Христе Исусе вы, бывшии иногда далече, близ бысте кровию Христовою. Той бо есть мир наш, сотворивый обоя едино… и примирит обоих во единем теле Богови крестом, убив вражду на нем: и пришед благовести мир вам, дальним и ближним, зане тем имамы приведение обои во единем Дусе ко Отцу.
Еф. 2,11-18.


Однако Сам Исус Христос говорит человекам и всему мiру:

 цитата:
вы мните в них [в Писаниях = в Законе и Пророках иудейских] имети живот вечный… И не хощете приити ко Мне, да живот имате.
Ин. 5,39-40.

(Да) не мните, яко приидох разорити закон, или пророки: не приидох разорити, но исполнити.
Мф. 5,17.


Не сказал Исус Христос: исполнять, но сказал: исполнить!

ИСПОЛНИТЬ – в русском языке, согласно Толковому словарю В.И.Даля и последующим толковым словарям русского языка, означает: осуществить на деле, точно сделать, исчерпывающе совершить и завершить дополнением до полноты всецелой и полным и всецелым исполнением.

И митрополит Иларион, Киевский (Слово о Законе и Благодати, 1-27. См.: Альманах библиофила. Вып. 26. Тысячелетие русской письменной культуры (988-1988). – М.: «Книга», 1989, с.154) глаголет:

 цитата:
О Законе, Моисеомъ данеемъ,
и о Благодати и истине, Исусъ Христомъ бывшии,
и како Законъ отиде,
Благодать же и истина всю землю исполни
,
и вера въ вся языки простреся,
и до нашаго языка рускаго…

Нъ оправде прежде племя Авраамле
скрижальми и Закономъ,
послежде же Сыномъ Своимъ вся языки спасе,
евангелиемъ и крещениемъ въводя а
въ обновление пакыбытиа – въ жизнь вечьную


И не соль, ни вестникъ,
нъ Сам спасе ны
.


Павел, именуемый первоверховным божественным апостолом, пишет:

 цитата:
Сего ради якоже единем человеком грех в мiр вниде, и грехом смерть, и тако смерть во вся человеки вниде, в немже вси согрешиша. До закона бо грех бе в мiре: грех же не вменяшеся, не сущу закону.
Рим. 5,12-13.

Жало же смерти грех: сила же греха закон.
1 Кор. 15,56.

идеже бо несть закона, (ту) ни преступления.
Рим. 4,15.

без закона бо грех мертв есть. Аз же живях кроме закона иногда: пришедшей же заповеди, грех убо оживе, аз же умрох: и обретеся ми заповедь, яже в живот, сия в смерть, грех бо вину прием заповедию, прельсти мя, и тою умертви мя. Темже убо закон свят, и заповедь свята и праведна и блага.
Рим. 7,8-12.

Бог же, богат сый в милости, за премногую любовь Свою, еюже возлюби нас, и сущих нас мертвых прегрешеньми, сооживи Христом: благодатию есте спасени: и с Ним воскреси, и спосади на небесных во Христе Исусе, да явит в вецех грядущих презелное богатство благодати Своея благостынею на нас о Христе Исусе. Благодатию бо есте спасени чрез веру: и сие не от вас, Божии дар: не от дел, да никтоже похвалится.
Еф. 2,4-9.

Се, тайну вам глаголю: вси бо не успнем, вси же изменимся вскоре, во мгновении ока, в последней трубе: вострубит бо, и мертвии востанут нетленни, и мы изменимся: подобает бо тленному сему облещися в нетление и мертвенному сему облещися в безсмертие. Егда же тленное сие облечется в нетление и смертное сие облечется в безсмертие, тогда будет слово написанное: пожерта бысть смерть победою.
1 Кор. 15,51-54.


Но св. апостол, тайнозритель и евангелист Иоанн Богослов свидетельствует о слове, сказанном Исусом Христом, и об Учении Его:

 цитата:
всяк творяй грех раб есть греха: раб же не пребывает в дому во век: сын пребывает во век: аще убо Сын вы свободит, воистинну свободни будете.
Ин. 8,34-36.

Творяй грех от диавола есть, яко исперва диавол согрешает. Сего ради явися Сын Божий да разрушит дела диаволя.
1 Ин. 3,8.

князь мiра сего осужден бысть. …дерзайте, (яко) Аз победих мiр.
Ин. 16,11 и 16,33.

всяк рожденный от Бога побеждает мiр: и сия есть победа, победившая мiр, вера наша.
1 Ин. 5,1-4.

якоже Он есть, и мы есмы в мiре сем.
1 Ин. 4,17.

яко слушаяй словесе Моего и веруяй Пославшему Мя имать живот вечный, и на суд не приидет, но прейдет от смерти в живот.
Ин. 5,24.

аще кто слово Мое соблюдет, смерти не имать видети во веки [сказано: кто слово Мое соблюдет, смерти не имать видети во веки; но не сказано: смерти и, в особенности, «смерти плоти» тех, кто жизнию своей в мiре сем соблюл слово Мое, не имать видети во веки те, кто, живя на земле в мiре сем, слово Мое не соблюдают и не во Мне суть; а ежели сие не так, то нетленность мощей святых = тех, кто соблюл слово Его в мiре сем, невозможна и есть ложь].
Ин. 8,51.

и Той очищение есть о гресех наших, не о наших же точию, но и о всего мiра.
1 Ин. 2,2.

Пишу вам, чадца, яко оставляются вам греси имене Его ради.
1 Ин. 2,12.

И весте, яко Он явися, да грехи нашя возмет, и греха в Нем несть. Всяк, иже в Нем пребывает, не согрешает: всяк согрешаяй не виде Его, ни позна Его… Всяк рожденный от Бога греха не творит, яко семя Его в нем пребывает: и не может согрешати, яко от Бога рожден есть.
1 Ин. 3,5-9.

Аще речем, яко греха не имамы, себе прельщаем, и истины несть в нас. Аще исповедаем грехи нашя, верен есть и праведен да оставит нам грехи нашя и очестит нас от всякия неправды.
1 Ин. 1,8-9.

Аще кто узрит брата своего согрешающа грех не к смерти, да просит, и даст ему живот, согрешающым не к смерти. Есть грех к смерти: не о том, глаголю, да молится. Всяка неправда грех есть, и есть грех не к смерти. Вемы, яко всяк рожденный от Бога не согрешает: но рожденный от Бога блюдет себе, и лукавый не прикасается ему.
1 Ин. 5,16-18.

аще кто во Мне не пребудет, извержется вон, якоже розга, и изсышет: и собирают ю и во огнь влагают, и сгарает.
Ин. 15,6.

не всякому духу веруйте, но искушайте духи, аще от Бога суть: яко мнози лжепророцы изыдоша в мiр.
1 Ин. 4,1.

И якоже слышасте, яко антихрист грядет, и ныне антихристи мнози быша, от сего разумеваем, яко последний час есть. От нас изыдоша, но не беша от нас: аще бы от нас были, пребыли убо быша с нами: но да явятся, яко не суть вси от нас.
1 Ин. 2,18-19.

и искусил еси глаголющыяся быти апостолы, и не суть, и обрел еси их ложных.
Отк. 2,2.

и сей есть антихристов, егоже слышасте, яко грядет, и ныне в мiре есть уже.
1 Ин. 4,3.


Однако Павел, именуемый первоверховным божественным апостолом, пишет:

 цитата:
Подобает убо епископу быти непорочну, единыя жены мужу… Подобает же ему и свидетелство добро имети от внешних, да не в поношение впадет и в сеть неприязнену.
1Тим. 3,2-7.

жене же учити не повелеваю, ниже владети мужем, но быти в безмолвии. …жена же прельстившися, в преступлении бысть.
1 Тим. 2,12-14.

не муж создан для жены, но жена для мужа. Посему жена и должна иметь на голове своей знак власти над нею… Впрочем ни муж без жены, ни жена без мужа, в Господе.
1 Кор. 11,9-11.

Жены вашя в церквах да молчат: не повелеся бо им глаголати, но повиноватися, якоже и закон глаголет. Аще ли чесому научитися хотят, в дому своих мужей да вопрошают: срамно бо есть жене в Церкви глаголати.
1 Кор. 14,34-35.


Но ясно свидетельствовано св. апостолами-самовидцами Исуса Христа о том, чему Сам Он учил:

 цитата:
Славы от человек не приемлю… Како вы можете веровати, славу друг от друга приемлюще, и славы, яже от Единаго Бога, не ищете?
Ин. 5,41-44.

иже бо аще сотворит волю Отца Моего, Иже есть на Небесех, той брат Мой, и сестра, и Мати (Ми) есть.
Мф. 12,50.

Вы друзи Мои есте, аще творите, елика Аз заповедаю вам: не ктому вас глаголю рабы, яко раб не весть, что творит господь его: вас же рекох други, яко вся, яже слышах от Отца Моего, сказах вам. Не вы Мене избрасте, но Аз избрах вас и положих вас, да вы идете и плод принесете, и плод ваш пребудет, да, егоже аще просите от Отца во имя Мое, даст вам. Сия заповедаю вам, да любите друг друга… Поминайте слово, еже Аз рех вам: несть раб болий господа своего.
Ин. 15,12-20.

О сем совершается любы с нами, да дерзновение имамы в день судный, зане, якоже Он есть, и мы есмы в мiре сем. Страха несть в любви, но совершенна любы вон изгоняет страх, яко страх муку имать: бояйся же не совершися в любви.
1 Ин. 4,17-18.

любы от Бога есть, и всяк любяй от Бога рожден есть, и знает Бога: а не любяй не позна Бога, яко Бог любы есть… Аще друг друга любим, Бог в нас пребывает, и любы Его совершенна есть в нас. …яко в Нем пребываем, и Той в нас, яко от Духа Своего дал есть нам.
1 Ин. 4,7-13.


Но Felix уже в который раз в отношении сообщений, размещенных Василиевым Владимиром, снова и снова с упорством, достойным гораздо лучшего применения, пишет:

 цитата:
инвективы в отношении апостола Павла (и других почитаемых дораскольной церковью святых) будут пресекаться.


Однако всякий, пребывающий в Исусе Христе, ведает о том, что написано:

 цитата:
Они от мiра суть: сего ради от мiра глаголют, и мiр тех послушает. Мы от Бога есмы: иже знает Бога, послушает нас, и иже несть от Бога, не послушает нас.
1 Ин. 4,5-6.

несте бо от овец Моих, якоже рех вам: овцы Моя гласа Моего слушают, и Аз знаю их, и по Мне грядут.
Ин. 10,26-27.

И рече им [которые не слущают гласа Его и гласа посланных Им в мiр сей друзей Его не слушают, ибо гласа Его не слушают]: вы от нижних есте, Аз от вышних есмь: вы от мiра сего есте, Аз несмь от мiра сего: рех убо вам, яко умрете во гресех ваших: аще бо не имете веры, яко Аз есмь, умрете во гресех ваших.
Ин. 8,23-24.


И преподобный Нил Сорский в послании Гурию Тушину (первая цитата) и в послании Герману Подольному (вторая цитата) пишет:

 цитата:
Писанiа бо многа, но не вся божествена суть. Ты же истинная извъстнъ испытавъ от чтенiй сих и бесъдъ разумных и духовныхъ мужей, - понеже не вси, но разумнiи разумъваютъ сихъ, - и безъ свъдътельства Писанiй таковыхъ не твори что, якоже и азъ. …и по сих разуму тъщися дълати заповъди Божiа… Писано бо есть, яко невъзможно правъ мудрьствующу и благочестнъ живущу погыбнути.

Занеже божественая Писанiа намъ тако повелъвают: или повинутися такову человъку, кто будеть свъдътельствованъ въ дъланiи словомъ и разумомь духовнъ… Аще ли не обрящется таковъ, ино повинутися Богу по божественыхъ Писанiихъ, а не такъ бзъсловесно, якоже нъшiи: и егда… съ братiами, мнящееся въ повинованiи, самоволiем безъсловесно пасутся.., волею плотскою ведущеся и разумомъ неразсудномъ, не въдяще ни яже творять, ни о нихже утверждаются… Таковiи бо не испытуютъ святая Писанiа съ смиренiемъ духовнъ... Истинным же дълателемъ и древле, и нынъ, и до въка словеса Господня чиста, яко сребро ражжено и очищено седмерицею, и заповъди Его свътлы и въжелънны имъ паче злата и каменiа честна, и услажддають ихъ паче меда и сота, и хранять я. И вънегда съхранять та, въспрiимуть въздаанiа многа.



Однако Felix не смотря на слово, сказанное Самим Исусом Христом, свидетельства св. ап. Иоанна Богослова, исповедание веры православной митрополитом Иларионом Киевским и толкование преп. Нилом Сорским православного отношения к Учению Исуса Христа и Писаниям, пишет:

 цитата:
инвективы в отношении апостола Павла (и других почитаемых дораскольной церковью святых) будут пресекаться.


А накануне заявления сего Felix’а администрация НСФ банит (закрывает возможность оставлять сообщения на НСФ) Василиеву Владимиру, ибо Felix’ом и иже с ним сказано неоднократно в различных выражениях, но по существу одно и то же, а именно:

 цитата:
Я думаю, что форум хоть и независимый, но всё-таки старообрядческий, и инвективы в отношении апостола Павла (и других почитаемых дораскольной церковью святых) будут пресекаться.


Имеющий глаза, чтобы видеть, да видит; имеющий уши, чтобы слышать, да слушит; имеющий ум, чтобы разуметь, да разумеет, не забывая о том, что Исус Христос всякому из человеков, которым проповедано Евангелие и Учение Его, Сам объявил Суд Свой:

 цитата:
и аще кто услышит глаголы Моя и не верует, Аз не сужду ему: …не приемляй глагол Моих имать судящаго ему: слово, еже глаголах, то судит ему в последний день.
Ин. 12,47-48.

Аще не бых пришел и глаголал им, греха не быша имели: ныне же вины не имут о гресе своем.
Ин. 15,22.


И ежели администрацией НСФ сообщение сие будет удалено, то суть дела от этого отнюдь не изменится к лучшему, ибо по делам каждого судим будет каждый Судией, а не по сохранившимся или не сохранившимся в мiре сем свидетельствам и мнениям человеческим.

Спасибо: 0 
ПрофильЦитата Ответить
Новых ответов нет


Ответ:
1 2 3 4 5 6 7 8 9
видео с youtube.com картинка из интернета картинка с компьютера ссылка файл с компьютера русская клавиатура транслитератор  цитата  кавычки оффтопик свернутый текст

показывать это сообщение только модераторам
не делать ссылки активными
Имя, пароль:      зарегистрироваться    
Тему читают:
- участник сейчас на форуме
- участник вне форума
Все даты в формате GMT  3 час. Хитов сегодня: 9
Права: смайлы да, картинки да, шрифты нет, голосования нет
аватары да, автозамена ссылок вкл, премодерация откл, правка нет